0
0
0

Karabinek climbing technology lime cf wg - od ręki

Opinie:
(0)
Podstawowe dane
Dane techniczne
Płeć: uniseks
Kolor: zielony
Wygodne płatności

Ponad 30 metod płatności

Gwarancja zwrotu

14 dni na odstąpienie od umowy

Wysyłka z Polski

Nasze magazyny znajdują się w Polsce

Bezpieczeństwo

Świadectwo bezpieczeństwa

Na tej oferty zakupisz karabinek Climbing Technology Lime CF WG

Niewielkie rozmiary tego karabinka sprawiają, że jest on bardzo poręczny i łatwy w manipulacji. Przydatny w wielu sytuacjach, bardzo lekki- powinien obowiązkowo znaleźć się w osobistym zestawie sprzętu.

Dane Techniczne:

  • System CATCH-FREE pozwala uniknąć problemów z wpinaniem lub wypinaniem karabinka oraz uniemożliwia przypadkowe haczenie o taśmy, repy itp. Zakręcany zamek zapobiega przypadkowemu otwarciu. 
  • TWIST LOCK - Automatyczny zamek zapobiega niebezpiecznej sytuacji w której zapomnimy zabezpieczyć karabinek (co niestety, może czasem mieć miejsce w przypadku klasycznych karabinków zakręcanych). Jest on przy tym bardzo szybki i łatwy w obsłudze, nie wymaga specjalnej wprawy aby dawał się otwierać jedną ręką w zaledwie sekundę. W celu odblokowania i otwarcia zamka wystarczy przekręcić „śrubę” o 3/4 obrotu, po jej zwolnieniu, zamek zawsze powróci do pierwotnej pozycji i sam się zabezpieczy.
  • Karabinek indywidualnie testowany co gwarantuje pełne bezpieczeństwo.

 

Ciężar: 50 g

Wytrzymałość:

oś podłużna: 23kN

oś poprzeczna: 8kN

przy otwartym zamku: 8kN

Certyfikacja: CE 0333, EN 12275:2013 B, UIAA

Climbing Technology to marka Aludesign S.p.A. producenta z ponad 20 letnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku outdoor'owym. Silne know-how i wysoce innowacyjne technologie produkcji stosowane są w wdrażaniu i produkcji wszelkiego rodzaju sprzętu związanego z alpinizmem, wspinaczką i innymi aktywnościami górskimi, a także z profesjonalnymi systemami wykorzystywanymi w pracach na wysokości i ratownictwie.


Punkty odbioru



Specyfikacje
Parametry
Płeć uniseks
Kolor zielony
Opinie (0)

Jeszcze brak opinii na temat tego produktu