0,00zł
Do Kasy- Marka: SOLOMARK
- Model: B0188KP6T8
- Dostępność: W magazynie
- Date modified: 09/11/2022 12:32 CET - więcej
72,15zł
Podstawowe dane
Dane techniczne
Rozmiar:
1 Standardowy typ
Zabierz swój telefon komórkowy do kamery wideo i dostawcy obrazu w odległym, małym świecie. Łatwo odkrywaj naturę świata na swoim ekranie.
Kompatybilny z mikroskopem, teleskopem, lornetką, monokularem, lunetą noktowizyjną. Pasuje do średnicy okular 28–47 mm.
Uniwersalny: Z bardzo dużym zakresem szerokości: 54-90 mm, pasuje do smartfona 6plus, 6,5s, 5, Samsung Note, Sony, Sony Xperia Z i wielu innych marek.
Po zakupie do długiego użytkowania - główna część wykonana z aluminium, w pełni metalowa obudowa. Zacisk telefonu wykonany z wytrzymałego tworzywa PA.
Bezpieczny i wygodny - powierzchnia do podłączenia telefonu i okularu jest pokryta miękkim materiałem. Chroń swoje urządzenie przed zarysowaniami i uszkodzeniami.1. Istnieje również duży typ dla średnicy zewnętrznej okularu od 32 mm do 62 mm, który jest kompatybilny z większymi lunetami do spootowania, lornetkami, małymi okularami teleskopowymi 2 cm itp. (wybierz "duży typ" w tej liście).
Kompatybilny z mikroskopem, teleskopem, lornetką, monokularem, lunetą noktowizyjną. Pasuje do średnicy okular 28–47 mm.
Uniwersalny: Z bardzo dużym zakresem szerokości: 54-90 mm, pasuje do smartfona 6plus, 6,5s, 5, Samsung Note, Sony, Sony Xperia Z i wielu innych marek.
Po zakupie do długiego użytkowania - główna część wykonana z aluminium, w pełni metalowa obudowa. Zacisk telefonu wykonany z wytrzymałego tworzywa PA.
Bezpieczny i wygodny - powierzchnia do podłączenia telefonu i okularu jest pokryta miękkim materiałem. Chroń swoje urządzenie przed zarysowaniami i uszkodzeniami.1. Istnieje również duży typ dla średnicy zewnętrznej okularu od 32 mm do 62 mm, który jest kompatybilny z większymi lunetami do spootowania, lornetkami, małymi okularami teleskopowymi 2 cm itp. (wybierz "duży typ" w tej liście).
Specyfikacje
Atrybuty
Rozmiar
1 Standardowy typ
Opinie (0)
Jeszcze brak opinii na temat tego produktu